Booking

Hurtig guide til bookingsystemet:

1a) Hvis du ikke tidligere har været klient hos mig:

  1. Vælg "Opret ny bruger"
  2. Udfyld de påkrævet felter "Fulde navn", "Email", "Telefon", "Adresse", "Postnummer", "By", "Land" & "CPR"( Alle oplysninger sendes og opbevares krypteret direkte til mit klientsystem i h.h.t. GDPR-lovgivningen. De deles under ingen omstændigheder med tredjepart(er) og kan kun tilgås af mig)
  3. Læs og kryds af i feltet "Jeg giver samtykke til indsamling og behandling af mine personoplysninger"
  4. Indtast den pinkode som sendes til din indtastede mailkonto i feltet og tryk på "Godkend"

1b) Hvis du har været klient hos mig indenfor de sidste 5 år;

  1. Vælg "Login"
  2. Indtast det telefonnummer eller mail du tidligere har modtaget aftalebekræftelser på fra mig og tryk "Send kode"
  3. Skriv den kode du modtager i feltet og tryk "godkend"

2a) Ønsker du at booke en ny tid:

  1. Vælg den ydelse* du ønsker i menuen og tryk på "Fortsæt"
  2. Find et ledigt tidspunkt i kalenderen som passer dig og tryk på "Fortsæt"
  3. Check at det er de korrekt oplysninger om dig og den aftale du ønsker, der står og tryk på "Godkendt aftale"
  4. Du har nu booket en tid direkte i min kalender og modtager en mail med bekræftelse og praktiske oplysninger ift. aftalen

2b) Ønsker du at ændre/aflyse en tid:

  1. Tryk på "menu" i øverste højre hjørne og vælg "Din side"
  2. Vælg den aftale du ønsker at aflyse i oversigten og tryk på "Anmod om aflysning"
  3. Tryk på "OK" i pop-up vinduet
  4. Aftalen er dermed aflyst. (Du får dog først bekræftelsen på det når jeg manuelt har accepteret aflysningen. Dette er dog blot en teknisk foranstaltning og har ikke betydning for evt. afbudsgebyr)
  5. Følg evt. trinnene i 2a) for at booke en ny tid, som passer dig

*= Ved tvivl om hvilken ydelse der er den rette for dig, er du altid velkommen til at kontakte mig for en uforpligtende samtale om hvad der vil passe for dig. 

Om brug af bookingsystemet

For at kunne booke en tid hos mig, skal du oprette en bruger og udfylde de påkrævet felter, eller logge ind som bruger. Som autoriseret psykolog er jeg underlagt psykologloven og skal bl.a. holde "ordnede optegnelser" omkring mine klienter, hvilket bl.a. indbefatter at jeg har brug for både grundlæggende personoplysninger om dig, samt dit cpr-nummer, således at du klart og utvetydigt kan identificeres i mit journalsystem. 

Disse oplysninger bliver opbevaret elektronisk i form af en journal hos mig, efter de til enhver tid gældende regler (se f.eks. her), og du kan altid få oplyst, og/eller udleveret en kopi, af din journal ved henvendelse direkte til mig. Enhver oplysning om indholdet af din journal, og/eller udlevering til tredje part, vil kun ske under de specifikke omstændigheder, hvor loven specifikt foreskriver at jeg skal udlevere den og under de omstændigheder hvormed dette kan gøres i overensstemmelse med persondataloven.

Jeg forbeholder mig naturligvis den fulde ret til at slette eventuelle bookinger uden varsel, såfremt jeg vurderer at der er tale om en booking, der sker under uærlige omstændigheder.

Betaling- og afbudspolitik

En evt. booking kan aflyses frit frem til kl. 16 dagen før aftalen. En evt. senere aflysning end dette, vil resultere i en opkrævning af et afbudsgebyr på 400 kr. Afbud skal ske enten på mail: kontakt@psykologlarsravn.dk eller tlf.: 71 94 94 23 (Sms eller besked på tlf. svarer er helt fint)

Ved afbud direkte via bookingsystemet, skal det ske senest 24 timer før aftalen. Dette er dog kun af tekniske årsager og der kan altid aflyses frem til kl. 16 dagen før, som beskrevet oven over.

Som udgangspunkt betales alle sessioner umiddelbart efter endt session med kredit- eller debetkort. Jeg tager imod følgende kort: Dankort, VISA, VISA/Dankort, MasterCard, JCB, Unionpay, Diners/Discover. Der kan også laves opkrævning via Mobilepay (Invoice) eller almindelig faktura til bankoverførelse, hvis du har brug for faktura til dokumentation f.eks..    

Hvis der foreligger en betalingsgaranti, hvor hele beløbet opkræves hos udstederen, eller hvor der er en anden forudgående aftale imellem os, bruges denne mulighed naturligvis. Forudsætter betalingsgarantien at du selv lægger ud for forløbet, opkræves du via overstående muligheder umiddelbart efter sessionen som normalt. 

Betalingsgarantier og henvisninger mm.

Ønsker du at benytte dig af en betalingsgaranti, f.eks. fra et forsikringsselskab, så kontakt mig gerne først. Jeg tager imod alle former for betalingsgarantier og fakturerer også gerne direkte til udstederen, hvor muligt. Jeg skal dog have en kopi af betalingsgarantien, hvis beløbet for behandlingen helt eller delvist skal afregnes med udstederen. Vær dog også opmærksom på, at der kan være forskellige omstændigheder at være opmærksom på ift. betingelserne i betalingsgarantien, som naturligvis vil være godt at få afklaret, før vi påbegynder eventuelle sessioner sammen.

Jeg har en gyldig autorisation som psykolog, og har ingen klagesager i psykolognævnet (hverken aktuelt eller tidligere). Jeg har ligeledes et gyldigt CVR-nr og kan fakturere via EAN-systemet. Der kan ligeledes, ved behov, udstedes en faktura for alle sessioner udført hos mig, ved behov for dokumentation for behandling. For de fleste betalingsgarantier er det tilstrækkeligt, til at den kan bruges hos mig. 

Såfremt udstederen af betalingsgarantien ikke dækker det fulde beløb for behandlingen, skal du selv dække det resterende beløb umiddelbart efter hver session. 

Tilknyttede behandler netværk og ordninger hos:

Jeg er tilknyttet Prima-Care' behandler netværk og er tilknyttet ordningerne for Danica-sundhedsforsikring og PenSam via Sygeforsikringen "danmark". Der er således mulighed for at anvende betalingsgarantier fra Danica og Pensam hos mig. Dette skal ikke ses som en anbefaling af mig, eller mine kompetencer, fra disse to selskaber. Blot at der er de formelle rammer for at bruge betalingsgarantier fra dem hos mig.

Indberetning til "danmark"

Jeg kan indberette direkte til Sygeforsikringen "danmark", så du slipper for at skulle indsende faktura, hvis du er medlem hos dem. Vær dog opmærksom på deres kriterier for dækning i h.h.t. til din alder og henvisningsårsagen. Ved tvivl om hvorvidt du er dækket ift. en behandling, kontakt da Sygeforsikringen "danmark"

Der er ligeledes heller ikke tale om nogen form for anbefaling af mig eller mine kompetencer fra Sygeforsikringen "danmark", men blot at jeg er tilknyttet deres indberetningsportal "D-Service" og kan indberette direkte til dem på dine vegne

Henvisninger fra lægen

Jeg kan desværre ikke tage imod henvisninger fra lægen ift. ydernummer-ordningen på nuværende tidspunkt. Du kan finde en liste over psykologer tilknyttet ydernummer-ordningen ved at klikke her

Mulighed for finansiering af forløb

I min klinik er der mulighed for at anvende kredit igennem Sundhed+. På nedestående link kan du læse mere om muligheden for at få oprettet kredit, som kan bruges til at finansiere sundhedsfaglige ydelser, som f.eks. terapi-sessioner hos psykolog og lignende. 

Bemærk! Alle forhold vedrørende denne kredit, såfremt du ansøger om en sådanne, er udelukkende et mellemværende imellem dig og SundhedPlus ApS (CMC Finans ApS). Jeg påtager mig intet ansvar for hverken at du kan opnå en kredit, fastholde den, eller laver en vurdering af om din økonomi evt. kan bære de omkostninger, der er ved en sådanne kredit. Søg altid uafhængig finansiel rådgivning hos én med relevante kompetencer og uddannelse, hvis du er i tvivl. 

Finansiering af din behandling
Hos Psykolog Lars Ravn samarbejder jeg med Sundhed+ om at tilbyde dig en fleksibel finansiering af behandlinger hos mig.

Hurtigt og nemt
Det er gratis og uforpligtende at blive medlem af Sundhed+ og ansøge om en kredit, som du kan bruge til at finansiere din behandling hos mig.

Fleksibel betalingsordning
Som medlem af Sundhed+ får du adgang til en attraktiv betalingsordning, så du let kan dele betalingen for din behandling op i mindre bidder. Du bestemmer selv, hvor meget du vil betale og du kan vælge at afdrage over helt op til 72 måneder.

Kontakt informationer

Psykolog Lars Ravn

Dronningensgade 23, 5000 Odense C, Danmark

+45 71 94 94 23

Træffes nemmest på følgende tidspunkter på alle hverdage:

8.30 - 9.00

12.00 - 13.00

16.00 - 17.00

kontakt@psykologlarsravn.dk